Deze workshop werd verplaatst van 30 september naar 19 oktober.
Social Media zijn niet meer weg te denken uit het doorsnee communicatieplan van de gemiddelde friturist, maar ook voor artiesten is social media hét geprefereerde kanaal om die dedicated connectie met je fans te creëren. Maar hoe pak je dit nu juist aan? Hoe maak je de juiste content voor jouw doelpubliek, welke kanalen zijn daarvoor populair en wat is dé online strategie voor ongeremd succes. Fien Deman, social media expert bij Musickness en doorwintert online strateeg voor groepen als Balthazar, Eefje De Visser, Tamino, dEUS, Faces On TV, etc… legt het je allemaal haarfijn uit in deze onmisbare workshop!
INHOUD
- Hoe communiceer je het best als muzikant of band?
- Wat wordt jouw tone-of-voice op social media?
- Welke esthetiek past bij jou en hoe vertaal je dit op je socials?
- Hoe maak je de juiste mix qua posts?
- Hoe zorg je ervoor dat je genoeg content hebt om te posten?
- De beste apps die je zeker moet kennen.
- Hoe krijg je meer trafiek naar je streaming kanalen?
- Hoe adverteer je het best?
- Good practices die je moet volgen
- en veel meer!
PRAKTISCH
Voor wie? Voor iedereen vanaf 15 jaar. In deze workshop heb je geen voorkennis nodig. Wees welkom!
Wanneer? Op dinsdag 19 oktober van 19u30 tot 22u30
Waar? In de Kelder van Trix. Je mag je aanmelden aan de toog van ons Café. Wij wijzen je de weg!
Lesgever? Fien Deman (Balthazar, Eefje de Visser, Tamino, dEUS, Faces on TV en meer...)
Prijs? €20 (inclusief service fees)
15% korting voor jongeren onder 26 jaar.
Deze les zal doorgaan in een kleine groep van ongeveer 15 personen.
Trix streeft ernaar een inclusieve plek te zijn waar er geen plaats is voor alle vormen van discriminatie of haat.
/ Artwork door Vincent Fourrel ♡