Business As Usual: Artistieke Identiteit en Social Media
Café

Business As Usual: Artistieke Identiteit en Social Media

Hoe val je op in de muziekindustrie, bereik je jouw publiek en bepaal je je artistieke identiteit? Tijdens deze sessie ontdek je het belang van je positionering als artiest!

Straffe muziek maken is één ding, maar hoe val je op in de (muziek)industrie? Hoe bepaal je je eigen artistieke identiteit, je visuele stijl en het pad dat je wil gaan bewandelen? Wie is je publiek en hoe bereik je hen? Tijdens deze Business As Usual ontdek je het belang van je positionering als artiest in de bredere muziekscene. 

Concrete vragen over dit topic? Na afloop van de talk kan je ze een-op-een stellen aan de sprekers! 

Kevin Botongo (Please Add Color)

Liesa Van der Aa (artieste)

Tina Herbots (Rockoco)

Laura van Meel (VI.BE)

Business As Usual

Ben je artiest en sta je aan de startblokken van je muziekcarrière? Tijdens Business As Usual krijg je een heleboel praktische tips om jezelf als artiest te organiseren. De talks vinden telkens plaats in een van de deelnemende huizen, telkens op woensdag van 17u tot 19u en zijn gratis.

Pik er één sessie uit of kom naar de hele reeks. Check alle data en locaties, en reserveer gratis jouw plek. Na elke sessie kan je een-op-een jouw specifieke vragen stellen aan de sprekers. 

Business As Usual is een project van Trix, DE SINGEL, De Roma, VI.BE en Fameus.

Trix streeft ernaar een inclusieve plek te zijn waar er geen plaats is voor alle vormen van discriminatie of haat. 

Artwork door Joud Toamah.